So far so good - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Sophie Rakt - WaarBenJij.nu So far so good - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Sophie Rakt - WaarBenJij.nu

So far so good

Blijf op de hoogte en volg Sophie

21 December 2014 | Nederland, Heesch

Een korte update van mijn to be avonturen in Ierland. Een tijd geleden schreef een heel leuk spontaan, half Nederlands gezin uit een stadje aan de westkust in Ierland mij. Toen ik mij aanmeldde op de website had ik hier al eens over nagedacht; wat als ik een match heb met een (half) Nederlands gezin? Daar was ik toch niet echt naar opzoek, om naar het buitenland te gaan en dan alsnog mijn moedertaal te spreken. Toch maakte ik een afspraak om met hen een keer te skypen. Er was meteen een duidelijke klik en binnen de kortste keren hadden we een tweede Skypegesprek gepland, dit keer ook met haar man. Super leuk! Ik kreeg zelfs een rondleiding door hun huis! Spannende tijden voor iedereen, want zij hebben zelf nog nooit een au pair gehad. En volgende week zaterdag 27 december is het zover. Zij komen naar Nederland om hier de kerst te vieren en dan krijg ik de kans om hen hier te ontmoeten, wat echt heel fijn is! De vertrekperiode staat nu gepland van eind januari tot en met het einde van augustus. Spannenddddd, maar hoe tof!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 26 Nov. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 3667

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 01 Juli 2015

The Dutchie in Ireland

Landen bezocht: