The plan - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Sophie Rakt - WaarBenJij.nu The plan - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Sophie Rakt - WaarBenJij.nu

The plan

Blijf op de hoogte en volg Sophie

26 November 2014 | Nederland, Heesch

This is it. Het plan: voor 6-8 maanden naar Ierland te vertrekken om daar aan de slag te gaan als Au Pair. Een idee waar ik jaren geleden al wel eens over nagedacht had, maar toch weer geparkeerd had op de bovenste plank. Nee, dat was toch wel eng. En vast niet iets voor mij. En dan was ik wel ver weg van huis etc. Maar dit keer is het anders. Met mijn HBO diploma op zak is dit hét geschikte moment om lekker te doen wat ik wil. Dus daar gingen we: het plan beter uitdenken, waarheen, per wanneer, inschrijven op Au Pair websites, berichten schrijven aan gezinnen én ontvangen, mijn contract bij PERRON-3 beëindigen :( (stok achter de deur...), bij Albert Heijn onbetaald verlof aanvragen, de eerste skypegesprekken voeren met gezinnen en ook afwijzingen ontvangen.

Tot zover het plan! Maar totdat er niets geboekt is, voelt het voor mij nog niet aan als iets definitiefs. I keep you tuned! And, Ireland I will be back! :)